Sunday, January 25, 2009

Middle Eastern Market

Bugün çok mutlu oldum çünkü en sevdiğim snack ve baş ilacım olan Eti Pötibör ü buldum. (Dikkat : Ülker de var ama ben Ülker markalı birşey almıyorum)
Neslinin tavsiye ile Clark ve Foster ın köşesine gittim ve bizim usul bakkalı buldum. Aslen Lübnanlı bir sahibi var, adı da Orta Doğu marketi ama paso Türk malı. Üstelik hiç pahalı değil.
Türkiyeden boşuna taşımışım : Marmara Birlik zeytin, salça , bulgur, hububat, Piyale makarna, Türk kahvesi, tatlılar, markasını tam keşfedemediğim bilumum Türk malları veeee Eti Pötibör , çifte kavrulmuş değil ama olsun, bi de Eti prenses yani Çokoprens. Ayrıca her tür baharat, biber, kekik. Tabi helva, reçel. Ayrıca ilgilenirseniz ince belli çay bardağı, cevze, bilumum Türk usulu alet edevat.
Güzel birşey oldu bakkala gitmek.


1 comment:

buyukmiko said...

hmm..cok eglenceli bir kesif.
afiyet olsun..hani tekvandocularin tugla kirmasi gibi,pötibörleri ortadan ikiye ayirip ;teker teker cay bardagina daldirip sonra da hooop afiyetle mideye atmani tavsiye ederim..ama cay bardagi lutfen ince belli olsun..(haha)