Saturday, January 10, 2009

Yine yeni yeniden Chicago

Merhaba Chicago!!
6 ay olmuş, yaz bitmiş kış gelmiş. Hava kuru,soğuk, tipik Chicago kış günleri. Sanki yuvaya donmek gibi, sanki çok tanıdık bir yere yeniden sığınmak gibi. Bu kışı o kadar iyi hatırlarım kiö ama Neslihanların evi civarında (5005 N.Glenwood) daha bir güzel. Biz uçaktan indiğimizde bembeyaz bir gelin gibi idi, yağış yoktu. Ben her zamanki gibi tepe sersemi indim, çok rahat geçtim immigration dan, sonra eşşek ölüsü bavullarımı aldım, taxiye atladım. Tabi tüm gece ayık olan ben sahneyi tanıyan ama oynayamayan bir aktör gibiydim. Taxi beni alışık olmadığım yollardan, alışık olmadığım kuzeyde bir mahalleye getirdi. Her yer bembeyaz. Burası Andersenville, çok renkli, gökkuşağı gibi. TR cuisine burda, swedish bakery burada. Burası çok residential ve fakat renkli Clark Street e yakın. Sevgili 22 buradan geçiyor. Bizim çok ucuz olmayan botçu da burada. Ayrıca Andies, Rezza da burada. Baharda çok güzeldir, ve fakat bahara çok var.
Evde minik bir misafir var, adı Masha, oyuncu, keyifli, bebek bir tekir kedi. Hiç amerikan kedisine benzemiyor. Ben tüm direnmelerime rağmen Vietnamese yemeğe gidemeyip 9 pm de yıkıldım, ssabah da 5.30 da kalktım. Arkadaşlar (Nesli, Özge,Senem) çok misafirperver, kahveler , lokmalar gırla. Bugün ilk iş bankaya para yatırıp telefon edindim. Eski numaramı alamadım, ama bu da çok hoş Turkcell i hatırlatıyor ve 312 area code lu, nedense pek severim. Bu arada Bodrum dan aldığım botlar maalesef Chicago karına dayanamadı, çoraplar lök. Herkes karları shovel-off ediyor. Çok romantik, tam hatırladığım gibi bir kar var. Bu mahalle oturmak için güzel, ne çare okula uzak. Bir sabah 8 de ders başlıyor.Bugün sevgili 22 ye bindim , herşey ne aynı, zamlanmış ücreti hariç. TR den pek çok arkadaşla yazıştık kı hafta sonu. Ben yine laptop umla bütünleştim. Bi de devamlı Yaşar çalıyor : Cezayir menekşesi, kör bıçak, kuşlar ve onun vedası. Kulakların çınlasın Didem cim.
Burada olmak çok güzel, Chicago her şartta çok güzel, yesyeni ve çok güzel bir başlangıç diliyorum kendime. Bu gece dolunay var.

No comments: