Sunday, February 24, 2008

Pazar , tembellik, bahara göz kırpıyoruz. ??

Bugün çok güzel bir Pazar. Güneş var ve soğuk değil. Rüzgar gölden esiyor hafif ki ortalık göl kokuyor. Kafa sarılmadan, eldiven bürünülmeden sokakta sallana sallana yürünebiliyor. Uzun süredir yapmadığım/yapamadığım bir şeyi yapıp eski mahalleme yürüdüm. Hoş eski ve ilk mahallem çok az daha kuzeyde. Dearborn u kuzeye doğru 5 blok yürüyünce Division. La Salle a çıkmadım. Herhalde taşındığımdan beri, ki 1.5 yıl , alış veriş yapmadığım Treasure Island a gittim. Annem ilk geldiğimizde oraya giderdi. Şimdi çok küçük geldi gözüme. Nostalji yapıp biraz alışveriş yaptım. Artık 3 marketin fiyatlarını çok yakından takip ettiğim için ne nerde ucuz biliyorum, orada da göreceli olarak birşeyler buldum. En güzel tarafı bu tattırma olayı, insan nerdeyse karnını doyurabilir. Sonra CVS e baktım elimde kuponlarla . CVS hayal kırıklığı, hiç reklamları ve basılı dergisi gibi değil. Neyse kuponlar işe yaradı.
Şu an güneş hızla batıya doğru düşüyor. Ve bu arada pis camlarımı aydınlatıyor. Yaklaşık 3 hafta once camlar donunca cama "dondu" yazmışım. Şimdi bunu okuyabildim. Eee camı kim silecek? Kadın asla yapmaz, zaten 2 saat ancak banyo mutfak ve yalandan bir süpürge. Ben mi? Zor valla. Zaten eve gelip giden bakan yok, ben de görmezden gelirim. Aslında tam göl havası. Ama galiba bu yıl yine gidemeyeceğim, ya soğuktan ya tembellikten.

Bu hafta yine soğuyacak ve kar gelecek. Kar gelmesi çok hoş. Ancak soğuk ve hele rüzgarlı olacaksa iyi haber değil.Her zamanki gibi haftanın en soğuk günü Çarşamba olacak, yani benim okula erken gitmek zorunda olduğum tek gün.

No comments: