Saturday, December 15, 2007

Bugun chicago da kar var. Tabi bu degisik bir haber degil. Ama firtina uyarisi da var. Yani iyi kar geliyor, 6 inch, ki bu 15 cm oluyor, a kadar cikacakmis. Hava bulutlu, bu kar toplama belirtisi ama bir yandan iyi bulutlar kapak gibi bizi sakli tutuyor, isitiyor. Evi topladim, temizledim , bavullari tikistirdim, cok zor kapandi , bakalim tasimasi nasil olacak. Tatile eve gidiyorum, bayram ve yilbasi. Sevgili Chicago yu Amerikalilara emanet ediyorum, insallah saglikla , eglenmis, dinlemis , kafasi net olarak 11 Ocak ta evime donecegim... Bakalim 2008 ne getirecek.
My wishlist for 2008 from Santa is :

Where ever on Earth, I want to be healthy, peaceful with myself and my environment, clear in my mind, slow in motion, together with my existing & beloved ones, settled down .....


I know he' ll be here on X-mas, looking for me and leaving me his best wishes....

No comments: